štvrtok 31. decembra 2015

Môj rok 2015 v knihách!

Ahojte knihomoli! :) Už je rok 2015 na konci a nový rok už netrpezlivo čaká, kedy ho môže zastúpiť. Okrem toho s ním prichádza aj zhrnutie a tohtoročné bude na dve časti. Dnes sa s vami chcem podeliť o všeobecný knižný rok 2015 vďaka Goodreads, ktorý tento rok urobil celkové zhrnutie kníh a celkovo čítania čo sa týka. A na záver sa s vami podeliť o nových zmenách na blogu, ktoré chcem na tento blog zaviesť. Ale teraz už poďme na to!


- Tentorok som chcela prečítať aspoň 50 kníh, ale nejako sa rok 2015 v knižnom duchu pre mňa neniesol. Buď sa mi nechcelo alebo som nemala tú správnu náladu na čítanie alebo som si na to nenašla čas, a preto som prečítala krásnych 40 kníh s čím som pomerne spokojná, pretože tie knihy poväčšinou stáli za to!
- A dokopy to bolo 9037 strán.
- V priemere som čítala knihy s dĺžkou okolo tých 251 strán.
- Najkratšiu knihu, akú som vlastne vôbec čítala bola The Egg od Andyho Weira a mala len 4 strany.
- Na druhú stranu najdlhšou knihou sa stal Džínsový denník 5 od Zuzky Šulajovej, ktorý mal 584 strán.
- Kniha, ktorú najviac ľudí ohodnotilo pozitívnym hodnotením a v podstate aj ja, sa stala Kto chytá v žite a na druhej strane najmenej obľúbená kniha, ktorú som čítala tento rok bola Život Konštantína a život Metoda.
- Moje priemerné hodnotenie bolo 3.9 hviezdičiek a z toho najlepšie hodnotenou za tento rok väčšinou čitateľov sa stal opäť Džínsový denník 5. 

- A mojim veľkým úspechom je, že som prečítala 10 kníh v angličtine! 


A aký bol váš rok 2015? Čo očakávate v tom novom roku 2016? Máte nejaké predsavzatia? A čo hovoríte na to, že tento blog už nebude len knižný? 
Prajem vám Štastný Nový rok a nech sa vám všetky nové ciele na rok 2016 podarí splniť! :)
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...