sobota 2. januára 2016

Druhá knižná výzva na rok 2016! :)

Minulý rok som sa zapojila do podobnej výzvy na rovnaký spôsob (pravdepodobne od rovnakého autora) a rozhodla som sa zapojiť aj do tejto, pretože vypĺňať kategórie/podmienky/zoznamy sa mi páči tak nemohla predsa chýbať! Niektoré kategórie som si ale trochu pozmenila, pretože niektoré podmienky by som nesplnila kvôli tomu, že takú knihu nevlastním alebo nemám o žiadnu takú záujem! :) A tu je odkaz na Knižnú výzvu 2016 od Ells! :)


1. Kniha, ktorá mala predlohu rozprávku (napríklad re-telling)
2. Kniha, ktorá získala nejaké ocenenie
    Nezabíjajte vtáčika - Pulitzer Price za fikciu (1961)
3. YA bestseller
     Trón zo skla
4. Kniha, ktorú som od základky už druhýkrát nečítala
    Harry Potter and the Philosopher's Stone (tentokrát som sa k príbehu dostala v angličtine :))
5. Kniha zo žánru, ktorý normálne nečítam
    Hedvábník - krimi, detektívky 
6. Kniha, ktorá nebola originálne napísaná v angličtine ale bola do nej preložená
     Zaklínač: Poslední přání (originálne napísané v poľštine)
7. Romantická kniha, ktorej príbeh je zasadený do budúcnosti
8. Kniha, ktorej príbeh sa odohráva v Európe
    Jane Eyre (odohráva sa v Anglicku)
9. Kniha, ktorá má menej než 150 strán
    Annie's Day (má oficiálne 3 strany, ale podľa mňa to bola len jedna)
10. New York Times bestseller
11. Kniha, ktorej film vychádza tento rok
12. Kniha, ktorú mi odporučil niekto s dobrým knižným vkusom
13. Motivačná kniha
14. Kniha, ktorú prečítam za jeden deň
      Sojčák (zaberie len niekoľo minút aj pri potrobnejšom skúmaní         kresieb, maximálne polhodinku)
15. Kniha od môjho obľúbeného autora, ktorú som ešte nečítala
16. Memoir
17. Kniha, ktorá je aspoň o 100 rokov staršia než ja
18. Kniha s viac než 600 stranami
      Džínsový denník 6 (624 strán, ktoré rozhodne stáli za to!)
19. Kniha, ktorú mám na povinné čítanie
20. Sci-fi
      Stopárov sprievodca galaxiou 
21. Komix/manga/grafický román
      Wolverine First Class: Ninjas, Gods and Divas
22. Kniha, ktorá vychádza tento rok
      The School For Good and Evil: The Ever Never Handbook (vyšlo to 19. júla tohto roku)
23. Kniha, ktorej protagonista pochádza z rovnakej krajiny ako ja
24. Kniha, ktorá sa odohráva v lete
      Aristotle & Dante Discover the Secrets of the Universe (môj druhý re-reading)
25. Kniha a jej prequel (to, čo sa stalo predtým)
26. Záhadná vražda
      A Study in Scarlet
27. Humorná kniha
      Úsměv
28. Historický román
29. Obálka knihy, ktorá je modrá (aspoň z väčšej časti)
      Ghosts
30. Kniha, ktorú si chcem už dlhšie prečítať
      Škola dobra a zla - Posledný a naveky (od leta minulého roku)
31. Klasika - 20. storočie
      Zvieracia farma (1945)
32. Kniha z knižnice
      Útek do raja
33. Autobiografia
      Persepolis: The Story of a Childhood
34. Non-fikcia
     Harry Potter - Tvory a netvory 

Ešte raz vám prajem veľa šťastia vo vašich výzvach a okrem toho budúci týždeň by mali pribudnúť dva články, tak dúfam že sa mi to podarí a nezabudnem! :D
Vaša Cherry Bee

2 komentáre :

  1. Tak toto je naozaj výzva. Jediné, s čím by som nemala problém je asi kniha nad 600 strán, pretože tie čítam pomerne často.
    Nevieš, či sa tie jednotlivé body môžu prelínať? Napríklad autobiografia, ktorá vychádza tento rok a je z knižnice?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To netuším či sa to môže, myslím si že v tomto prípade je to na tebe! :) Ale ja osobne sa tento rok chcem pokúsiť tak, že jedna kniha môže ísť len na jeden bod :)

      Odstrániť

...