pondelok 4. júla 2016

Júnové zhrnutie mesiaca! :)


Prázdniny sú už v plnom prúde (aj keď sú len päť dní, zážitkov mám úž celkom dosť - ale o tom neskôr :D) a tak by bolo fajn si zrekapitulovať jún, čo bol posledný mesiac v školskom roku. Aký bol a čo sa v ňom stalo vám poviem napíšem trochu nižšie. :)



BLOG
Veľká prokrastinácia!  :D Ale nie, nič viditeľné sa neudialo len už si spisujem zoznam starých recenzii, ktoré sa mi nepáčia a čoskoro pôjdu do fázy prerábania a mazania (niektoré len na dočasnú dobu zmiznú a niektoré úplne, to ešte neviem). Čiže v auguste by mali byť len recenzie, s ktorými som ako-tak spokojná. Tiež som v júni vymyslela dva články na tému, ktoré dúfam pribudnú teraz cez prázdniny. :)

KNIHY
Tento rok mi veľmi nečíta a ani neviem prečo. Budem rada, ak prečítam tých 25 až 30 kníh do konca roka. Ale o tom neskôr (povedzte, že aj vy máte takýto problém niekto). Za jún som prečítala opäť tri knihy, čo je rovnaký počet ako v minulom mesiaci.
Prvou prečítanou bola kniha Škola dobra a zla - Posledný a naveky. Na knihu som napísala recenziu, ale tak v skratke - kniha ma dosť zaskočila, keďže som nevedela, čo si o knihe myslieť ale celkovo sa mi páčila a myslím si, že ak ste so sériou už začali, určite ju dočítajte aj do konca. Možno vás príbeh prekvapí! :)
Druhou prečítanou je druhý diel série Temné vízie a to Posadnutosť. Táto séria je len oddychová jednohubka (kniha, ktorú vám stačí prečítať raz). Páčilo sa mi to, ale bolo to dosť naivné a miestami hluché. Jedinou zaujímavou postavou je Gabriel a len kvôli nemu ma zaujíma, ako to celé dopadne. Recenziu mám v pláne, tak hádam mi vyjde.
A poslednou knihou a najlepšou za jún je autobiografický komiks Úsměv. Veľmi milé a veľakrát som sa nad ňou zasmiala. Len chúďa autorka si u zubárov prežila toho fakt veľa, za čo ju fakt obdivujem keďže zubárov sa bojím ako čert svätenej vody! :D Recenziu tiež plánujem a mala by byť čoskoro.

ČO PEKNÉHO SA MI STALO?
Jún bol mesiac posledných písomiek a nepokazenia si známok. Nakoniec vysvedčenie dopadlo dobre a môžem povedať, že som na seba celkom aj hrdá keď druhý ročník na strednej skončil so samými jednotkami (a nie, nie som bifľa :D). Ale okrem toho, nič extra sa mi nestalo len jedna jediná zaujímavá vec, ktorá je istým spôsobom prelomová a to:
- Mala som posledné vystúpenie s tanečnou, pretože budúci rok už nejdem pokračovať v tancovaní. Je to dosť významná udalosť, lebo tancujem už od šiestich rokoch a tanečná zaberala 90% môjho doterajšieho času. Budúci rok by sa mi nedalo už tam chodiť a prečo, to vám prezradím v auguste keďže sa to bude týkať celkom dosť aj blogu (alebo aj nie, záleží či sa mi bude chcieť založiť nový alebo či bude nejaký záujem).

NAJLEPŠIE ZA MESIAC:
Najlepší film - Posledný deň som sa rozhodla, že najlepší film júna je Predtým ako som ťa spoznala (Me Before You). To bol tak krásny a zároveň smutný príbeh! Veľmi ma chytil za srdce a rozhodne ho všetkým odporúčam. Má to aj knižnú predlohu, ale tú som nečítala a teda vám neviem povedať, aký bol film v porovnaní s knihou. Ale bolo to určite nádherné! :3
Najlepšia pesnička 

A aký bol váš jún? Posledný mesiac školy ste dúfam zvládli bez najmenšej ujmy! :D Videli ste film Predtým ako som ťa spoznala? Čo naň hovoríte? Užívajte prázdnin! :)
Vaša Cherry Bee

1 komentár :

  1. Čo sa kníh týka, mám presne ten istý problém a dokonca som na tom podstatne horšie ako ty. :D Dokonca roka som si dala za úlohu prečítať 40 kníh, prešiel polrok a ja ich mám zatiaľ iba 10! :D Je to zlé, veľmi.
    Predtým ako som ťa poznala - čítala som knihu a predvčerom som bola aj v kine, takže aspoň z môjho pohľadu Ti môžem potvrdiť, že obe verzie stoja za to. :) Pri knihe si poplačeš sama, v kine spoločne so zvyškom obecenstva. :D
    K vysvedčeniu blahoželám a na články sa veľmi teším! :) Prajem krásny zvyšok dňa.

    OdpovedaťOdstrániť

...